Darmowa dostawa w Polsce powyżej 500 zł.

Pomoc Klienta

Zamówienia i wysyłka

JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?

Aby założyć konto należy otworzyć zakładkę „Moje konto” i uzupełnić wymagane pola. Dokonując zakupów z konta będziesz miał dostęp do historii swoich zamówień i ich śledzenia, łatwych zwrotów, ponowienia płatności, listy życzeń, pobierania plików i wiele więcej.

ILE CZASU ZAJMUJE OTRZYMANIE ZAMÓWIENIA?

Zamówienia realizowane są na bieżąco wg. kolejności. Zwykle wysyłamy w ciągu 2-5 dni roboczych.

JAK ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI?

Aby zmienić adres dostawy należy jak najszybciej skontaktować się z nami w celu przekierowania przesyłki.

JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Wszystkie informacje o zamówieniu i jego statusie znajdziesz w zakładce „Moje konto”.

CZY ZACHOWACIE INFORMACJE O MOJEJ KARCIE PŁATNICZEJ?

Nie. Płatności realizowane w systemie sklepu są szyfrowane i w pełni zabezpieczone przez platformę płatniczą.

CZY WYSYŁACIE DO MOJEGO KRAJU?

Tak. Wysyłamy za granicę. Cennik dostawy i kraje wysyłki znajdziesz w karcie każdego produktu „Cennik dostawy”.

CZY MOJE PRZEDMIOTY BĘDĄ DOSTARCZONE BEZPIECZNIE?

Dokładamy wszelkich starań, aby twoja przesyłka dotarła bezpiecznie. Wszystkie przesyłki są bardzo dobrze zapakowane i ubezpieczone na równowartość zakupionego produktu.

CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAKUP OSOBIŚCIE?

Tak. Zakupiony produkt można odebrać osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu w godzinach 8-16 pn-pt.

CZY MOGĘ KUPIĆ WYPRZEDANY PRODUKT?

Jeśli produkt jest wyprzedany nie będziesz mógł dodać go do koszyka. Możesz zapisać się na listę oczekujących. Zostaniesz wówczas automatycznie powiadomiony o dostępności natychmiast jak uzupełnimy brak. Przycisk zapisania się będzie widoczny w karcie produktu.

CZY MOGĘ KUPIĆ ZA POBRANIEM?

Tak. Możesz dokonać zakupu za pobraniem do maksymalnej kwoty zamówienia 1500zł. Powyżej tej kwoty należy wybrać inną dostępną formę płatności.

Zwroty i wymiany

JAK ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Zaloguj się na swoje konto w sklepie. Otwórz zakładkę 'Zamówienia i zwroty’. Kliknij link 'Zwróć’ przy zamówieniu, które chcesz zwrócić. Wyświetli się formularz zwrotu. Wypełnij go i naciśnij przycisk „Wyślij”. Następnie odeślij zwracany produkt na nasz adres. To wszystko. Zwrotu płatności dokonamy na wskazane w formularzu konto bankowe po otrzymaniu produktu.
Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, pobierz formularz zwrotu, wypełnij go i wyślij wraz z odsyłanym produktem na nasz adres.
Adres do wysyłki:
Marand
Horodniany 7
16-001 Horodniany

tel. 883 400 110
email: sklep@marandgold.pl

*pobierz formularz zwrotu

MOJE ZAMÓWIENIE DOTARŁO USZKODZONE.

Jeżeli podczas odbioru paczki uważasz, że zawartość może być uszkodzona, poinformuj o tym kuriera. Otwórz paczkę w jego obecności i poproś o sporządzenie protokołu. W innych przypadkach skontaktuj się z nami niezwłocznie, aby rozwiązać problem.

OTRZYMAŁEM INNY PRODUKT NIŻ ZAMAWIAŁEM.

Dokładamy wszelkich starań aby nie doszło do pomyłki. Jeżeli otrzymałeś inny produkt niż zamówiłeś, powiadom nas niezwłocznie. Nie poniesiesz dodatkowych kosztów związanych z wymianą.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ LUB ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE PO JEGO ZŁOŻENIU?

Tak. Powiadom nas niezwłocznie o takim zajściu. Zamówienie opłacone za pomocą operatora płatności szybki przelew online (np. Paynow, PayU, Przelewy24, PayPo itp) można anulować bez poniesienia kosztów do 15 minut od momentu jego złożenia. Po dokonaniu transakcji, operator nalicza dla sklepu koszty za wykonanie operacji szybkiego przelewu. W takim przypadku możesz otrzymać zwrot wpłaty pomniejszony o koszt prowizji za transakcję szybki przelew online, jaką pobrał operator od sklepu. W przypadku przelewu tradycyjnego (przelew bankowy) otrzymasz zwrot pełnej kwoty.

JAK DOKONAĆ KOREKTY ROZMIARU UŻYWANEGO PIERŚCIONKA ?

Odeślij zakupiony produkt z dołączoną informacją jaki rozmiar chcesz otrzymać. Pierwsza korekta rozmiaru jest bezpłatna. Korektę wykonujemy niezwłocznie po otrzymaniu produktu i odsyłamy kurierem za pobraniem 15zł – koszt przesyłki.

JAK DOKONAĆ WYMIANY NOWEGO PIERŚCIONKA GDY ŹLE WYBRANO ROZMIAR?

Jeśli po otrzymaniu przesyłki okazało się, że kupiony rozmiar jest niewłaściwy odeślij go na adres sklepu i dokonaj ponownego zakupu innego rozmiaru. Zwrot pieniędzy otrzymasz niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwracanego produktu.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT SPERSONALIZOWANY?

Produkty spersonalizowane, wykonane na życzenie Klienta nie podlegają zwrotowi ani wymianie zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego.

POTRZEBUJĘ WIĘCEJ POMOCY KLIENTA?

Jeśli potrzebujesz pomocy z zamówieniem lub nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób:
telefonicznie (pn-pt w godzinach 8-16)
email
czat messenger

Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe.

Gwarancja

ZASADY GWARANCJI

Produkty sprzedawane w sklepie posiadają 24 miesiące gwarancji.

CZY NAPRAWIĘ PRODUKT PO OKRESIE GWARANCYJNYM?

Prowadzimy odpłatny serwis pogwarancyjny. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

Reklamacja

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

CO NIE PODLEGA REKLAMACJI

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne: otarcie, zarysowanie, złamanie, rozerwanie, zdeformowanie, uszkodzone kamienie, wypadanie kamieni z powodu uszkodzenia ich oprawy, uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalny proces ciemnienia wyrobów złotych próby 0,333, naturalne kolory i inkluzje w kamieniach szlachetnych będące ich cechą, naturalne ścieranie się powłok platerowanych, naturalne ciemnienie wyrobów srebrnych.
Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były najwyższej jakości i trwałości. Jeśli napotkasz problem podczas użytkowania naszego wyrobu skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

Darmowa dostawa w Polsce

Zamówienia powyżej 500 zł

Zwrot do 14 dni

Zwrot bez pytań do 14 dni

Gwarancja i serwis

Dostępny serwis producenta

100% Bezpieczne płatności

Paynow / Blik / MasterCard / Visa