Odpowiedzi na typowe pytania.
JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?
Aby założyć konto należy otworzyć zakładkę „Moje konto” i uzupełnić wymagane pola.
ILE CZASU ZAJMUJE OTRZYMANIE ZAMÓWIENIA?
Zamówienia realizowane są na bieżąco wg. kolejności. Zwykle wysyłamy następnego dnia roboczego.
JAK ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI?
Aby zmienić adres dostawy należy jak najszybciej skontaktować się z nami w celu przekierowania już wysłanej przesyłki lub zmiany adresu przygotowywanej przesyłki.
JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Wszystkie informacje o zamówieniu i jego statusie znajdziesz w zakładce „Moje konto”.
CZY WYSYŁACIE DO MOJEGO KRAJU?
Tak. Wysyłamy za granicę. Cennik dostawy i kraje wysyłki znajdziesz w karcie każdego produktu „Cennik dostawy”.
CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAKUP OSOBIŚCIE?
Tak. Zakupiony produkt można odebrać osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu. Pracujemy w godzinach 8-16 pn-pt.
CZY MOGĘ KUPIĆ WYPRZEDANY PRODUKT?
Nie. Jeśli produkt jest wyprzedany nie będziesz mógł dodać go do koszyka. Możesz zapisać się na listę oczekujących w karcie produktu. Zostaniesz wówczas powiadomiony o dostępności natychmiast jak uzupełnimy brak.
CZY NAPRAWIĘ PRODUKT PO OKRESIE GWARANCYJNYM?
Prowadzimy odpłatny serwis pogwarancyjny. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
GDZIE MAM WYSŁAĆ ZWROT?
Zwrot należy odesłać na własny koszt na adres: MARAND, Horodniany 7, 16-001 Horodniany, tel. 883 400 110.
Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę, ponieważ to Klient odpowiada za jej dostarczenie.
JAK DOKONAĆ WYMIANY ŹLE WYBRANEGO ROZMIARU?
Jeśli po otrzymaniu przesyłki okazało się, że wybrany rozmiar jest niewłaściwy odeślij go na adres sklepu i dokonaj ponownego zakupu innego rozmiaru. Zwrot pieniędzy otrzymasz niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwracanego produktu.
OTRZYMAŁEM INNY PRODUKT NIŻ ZAMAWIAŁEM.
Dokładamy wszelkich starań aby nie doszło do pomyłki. Jeżeli otrzymałeś inny produkt niż zamówiłeś, powiadom nas niezwłocznie. Nie poniesiesz dodatkowych kosztów związanych z wymianą.
Nadal potrzebujesz pomocy?