Reklamacje

Reklamacje Marand:

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 883 400 110.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:@ lub telefonicznie: +48 883 400 110. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Reklamacji nie podlegają:

– uszkodzenia mechaniczne np. pęknięcie, otarcie, zarysowanie, złamanie, rozerwanie, zdeformowanie
– pęknięte, uszkodzone kamienie
– wypadanie kamieni z powodu uszkodzenia ich oprawy
– uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem
– naturalny proces ciemnienia wyrobów złotych próby 0,333
– naturalne kolory i inkluzje w kamieniach szlachetnych będące ich cechą
– naturalne ścieranie się powłok galwanicznych rodowanych i złoconych
– naturalne ciemnienie wyrobów srebrnych
Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były najwyższej jakości i trwałości. Jeśli napotkasz problem podczas użytkowania naszego wyrobu skontaktuj się z naszą infolinią +48 883 400 110 lub napisz do nas. Nasz serwis na pewno pomoże.