MÓJ ZAKUP

Tak. Każdy Klient ma możliwość bezpłatnej zmiany rozmiaru zakupionego pierścionka. Klient ponosi jedynie koszt przesyłki w obie strony. Zwykle  odsyłamy kurierem  pobranie 15zł. w terminie około dnia roboczego od otrzymania przesyłki od Klienta.

Tak. Zmiana rozmiaru jest płatna i zależy od fasonu obrączki. Koszt zmiany rozmiaru ustalany jest indywidualnie i zależy od skomplikowania usługi.

Tak. Wymiana jest możliwa i dotyczy nowych produktów.

Tak. Można zwrócić zakupiony produkt do 14 dni od daty otrzymania produktu. Wyjątkiem są produkty spersonalizowane wg. zamówienia Klienta np. produkty z grawerem.

Tak. Udzielamy 2 letniej gwarancji.

Tak. Marand jest producentem i wykonuje wszelkie naprawy wyrobów.

Nie. Produkty spersonalizowane wg. zamówienia Klienta nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

INFORMACJE

Moja Lista Życzeń to miejsce gdzie Klient może przechowywać wybrane produkty, które go zainteresowały.

Tak. Zakupiony produkt można odebrać osobiście w siedzibie firmy.

Tak. Można dokonać zakupu przez telefon. Nasza Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16.00.

Zamówienia realizujemy zgodnie z kolejnością. Wysyłamy zwykle w 24-48h.

Tak. Wszystkie produkty z kamieniami naturalnymi posiadają dołączony Certyfikat kamieni naturalnych.

Tak. W takim przypadku należy wybrać właściwy kraj dostawy. Warunkiem jest opłacenie zamówienia. Opcja za pobraniem nie jest dostępna dla wysyłki za granicę.