FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak dokonać wymiany rozmiaru pierścionka?

Wypełnij formularz zmiany rozmiaru i zapakuj go wraz z odsyłaną biżuterią. Zmiana rozmiaru jest bezpłatna do 14 dni od daty zakupu. Bezpłatną zmianę rozmiaru wykonamy do 3 rozmiarów( powiększenie lub pomniejszenie). Powyżej/poniżej trzech rozmiarów koszt zmiany to 25zł liczone co każde 3 rozmiary. Zmianę rozmiaru wykonujemy w terminie 7dni od otrzymania przesyłki.
Odsyłamy kurierem za pobraniem 15zł ( jest to koszt przesyłki zwrotnej, którą ponosi Klient)


przejdź>>tu

Jak dokonać wymiany rozmiaru obrączki ślubnej?

Wypełnij formularz zmiany rozmiaru i zapakuj go wraz z odsyłaną biżuterią. Zmiana rozmiaru jest płatna i zależy od fasonu obrączki. Koszt zmiany rozmiaru ustalany jest indywidualnie i zależy od skomplikowania usługi. Koszt zmiany rozmiaru obrączek Marand już od 25zł, firm zewnętrznych już od 50zł.
Zmianę rozmiaru wykonujemy w terminie 14dni od otrzymania przesyłki.
Odsyłamy kurierem za pobraniem 15zł ( jest to koszt przesyłki zwrotnej, którą ponosi Klient)

przejdź>>tu

Czy mogę wymienić pierścionek na inny model?

Tak. Wymiana jest możliwa i dotyczy nowych produktów. Należy się z nami skontaktować w celu ustalenia szczegółów.

Jak zwrócić zakupiony produkt?

Zakupiony produkt można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania produktu. Wyjątkiem są produkty spersonalizowane wg. zamówienia Klienta np. produkty z grawerem. Wypełnij formularz zwrotu i wyślij go wraz z zwracanym produktem.

przejdź>> tu 

Czy naprawię produkt po okresie gwarancji?

Tak. Wykonujemy wszelkie naprawy wyrobów.

Czy mogę zwrócić produkt spersonalizowany?

Nie. Produkty spersonalizowane wg. zamówienia Klienta nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

przejdź>>tu

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak. Zakupiony produkt można odebrać osobiście w siedzibie firmy.

Jak złożyć zamówienie przez telefon?

Przyjmujemy zamówienia telefoniczne. Nasza Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16.00.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Dostawa zamówienia trwa od 1-3 dni roboczych.

Czy produkty z kamieniami naturalnymi posiadają certyfikat?

Wszystkie produkty z kamieniami naturalnymi posiadają dołączony Certyfikat kamieni naturalnych.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Koszt wysyłki za granicę można sprawdzić w karcie zamówienia. W tym celu umieść produkt w koszyku  i kliknij „Zamówienie”, gdzie możesz wybrać kraj/region i sprawdzić koszt dostawy i całego zamówienia. Opcja za pobraniem dla dostawy za granicę nie jest dostępna.

Indywidualny KUPON rabatowy

Aby korzystać z indywidualnych kuponów rabatowych należy założyć konto w serwisie i być zalogowanym.