FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak dokonać wymiany rozmiaru pierścionka?

Wypełnij formularz zmiany rozmiaru i zapakuj go wraz z odsyłaną biżuterią. Zmiana rozmiaru jest bezpłatna do 14 dni od daty zakupu. Bezpłatną zmianę rozmiaru wykonamy do 3 rozmiarów( powiększenie lub pomniejszenie). Powyżej/poniżej trzech rozmiarów koszt zmiany to 25zł liczone co każde 3 rozmiary. Zmianę rozmiaru wykonujemy w terminie 7dni od otrzymania przesyłki.
Odsyłamy kurierem za pobraniem 15zł ( jest to koszt przesyłki zwrotnej, którą ponosi Klient)

Jak dokonać wymiany rozmiaru obrączki ślubnej?

Wypełnij formularz zmiany rozmiaru i zapakuj go wraz z odsyłaną biżuterią. Zmiana rozmiaru jest płatna i zależy od fasonu obrączki. Koszt zmiany rozmiaru ustalany jest indywidualnie i zależy od skomplikowania usługi. Koszt zmiany rozmiaru obrączek Marand już od 25zł, firm zewnętrznych już od 50zł.
Zmianę rozmiaru wykonujemy w terminie 14dni od otrzymania przesyłki.
Odsyłamy kurierem za pobraniem 15zł ( jest to koszt przesyłki zwrotnej, którą ponosi Klient)

Czy mogę wymienić pierścionek na inny model?

Tak. Wymiana jest możliwa i dotyczy nowych produktów. Należy się z nami skontaktować w celu ustalenia szczegółów.

Jak zwrócić zakupiony produkt?

Zakupiony produkt można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania produktu. Wyjątkiem są produkty spersonalizowane wg. zamówienia Klienta np. produkty z grawerem. Wypełnij formularz zwrotu i wyślij go wraz z zwracanym produktem.

zwracam produkt 

Czy naprawię produkt po okresie gwarancji?

Tak. Wykonujemy wszelkie naprawy wyrobów.

Czy mogę zwrócić produkt spersonalizowany?

Nie. Produkty spersonalizowane wg. zamówienia Klienta nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

przejdź>>tu

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak. Zakupiony produkt można odebrać osobiście w siedzibie firmy.

Jak złożyć zamówienie przez telefon?

Przyjmujemy zamówienia telefoniczne. Nasza Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16.00.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Dostawa zamówienia trwa od 1-3 dni roboczych.

Czy produkty z kamieniami naturalnymi posiadają certyfikat?

Wszystkie produkty z kamieniami naturalnymi posiadają dołączony Certyfikat kamieni naturalnych.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Koszt wysyłki za granicę można sprawdzić w karcie zamówienia. W tym celu umieść produkt w koszyku  i kliknij „Zamówienie”, gdzie możesz wybrać kraj/region i sprawdzić koszt dostawy i całego zamówienia. Opcja za pobraniem dla dostawy za granicę nie jest dostępna.

Indywidualny KUPON rabatowy

Aby korzystać z indywidualnych kuponów rabatowych należy założyć konto w serwisie i być zalogowanym.